رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال محدودیت های و پوشش های ترافیکی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دعای عرفه و خدمت‌ رسانی بهتر و رعایت پروتکل های بهداشتی برای شرکت کنندگان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 30 July 2020

به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، رئیس پلیس راهور استان افزود: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل های تعیین شده ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی از شهروندان خواست از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل های درنظر گرفته شده خودداری کنند و گفت: باتوجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل های تعیین شده درخواست می شود شهروندان برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی  در سطح استان داشته باشند.

سرهنگ محمدی همچنین از شهروندان خواست از توقف های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای ایشان خودداری کنند.

سرهنگ‌ محمدی، اظهار کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دعای پرفیض عرفه و خدمت‌ رسانی بهتر به شهروندان و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی برای شرکت کنندگان، پلیس راهور استان محدودیت ها و پوشش های ترافیکی اعمال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۳ روز پنج‌ شنبه نهم مرداد تا پایان مراسم اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده نمی شود، افزود: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت های مذکور در رینگ های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و...اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار