ریزش آوار در خیابان میرزاطاهر اصفهان روز جمعه موجب فوت یک کارگر ۳۵ ساله شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 31 July 2020

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: این حادثه ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه امروز توسط شهروندان خیابان میرزاطاهر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد.
فرهاد کاوه آهنگران افزود: تیم امداد و نجات آتش‌نشانی شامل ۱۰ نیروی عملیاتی همراه با تجهیزات تخصصی و افسر شیفت به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه کارگر جوان در زیر آوار مدفون شده بود ادامه داد: برخلاف تلاش سریع آتش نشانان و انجام احیای قلبی- ریوی روی این کارگر وی جان خود را از دست داده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین درباره حادثه آتش‌سوزی که روز چهارشنبه در منزلی در خیابان شیخ صدوق جنوبی که در حال بازسازی بود اضافه کرد: این آتش خاموش شد و از سرایت به سایر منازل جلوگیری شد.
وی اظهارکرد: حادثه خسارت جانی نداشت و علت آن در دست بررسی است.
کاوه آهنگران اظهارداشت: انفجار گاز LPG در منزلی مسکونی در اصفهان موجب مصدومیت چهار عضو یک خانواده از جمله ۲ کودک ۴ و ۵ ساله شد.
وی خاطرنشان کرد: این انفجار در اثر سوخت‌گیری غیرمجاز از طریق سیلندر گاز رخ داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره ۱۶ و ۲۱ آتش‌نشانی برای این حادثه اعزام شدند بیان کرد: شارژ و سوخت‌گیری گاز خودرو در مکان‌های مسکونی و غیرمجاز ممنوع است و باعث خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار