نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: در مدیریت استان کرمانشاه و تخصیص و تقسیم اعتبارات نباید انحصار ولابی‌های اقتصادی و سیاسی دخالت داده شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 01 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه با مدیر و کارکنان سازمان برنامه و بودجه استان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار رشیدی با بیان مسائل و مشکلات پیش روی مدیریت بودجه در کشور، اظهار داشت: عملیات تعریف و تعیین، اقدامی تخصصی است و باید با استفاده از توان کارشناسان اقتصادی این امر محقق شود، اقدامات این چنینی منجر به تعیین یک عملیات بودجه ریزی شفاف می‌شود و برای شخص من این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تذکر در خصوص دخالت در عزل و نصب‌های داخل استان، تصریح کرد: به دنبال عوض و بدل کردن هیچ مدیری نیستم و اعتقادی به این موضوع نیز ندارم اما با تمام توان در راستای احقاق حق مردم کرمانشاه گام برخواهم داشت و در این راستا با تمام نمایندگان استان نیز همراهی و همفکری خواهم کرد.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به مشکل آب استان نیز گفت: آب آشامیدنی مردم کرمانشاه در شرایط فعلی تبدیل به یک معظل شده است و باید در همین راستا هم فکری لازم انجام شده و بودجه لازم از منابع مختلف تامین شده و هرچه سریعتر این مشکل نیز برطرف شود.

در همین جلسه رئیس سازمان برنامه بودجه با شرح اقدامات صورت گرفته در این سازمان، اظهار داشت: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاوتی، اولین سند کشور در این خصوص سال ۱۳۹۸ در استان کرمانشاه تدوین شده و بر همین اساس بر راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی اشتغال و تورم استان تحقیق شده است.

«حبیب اله وفایی» در ادامه به تشریح نظام بودجه ریزی استان و شهرستان کرمانشاه پرداخت و گفت: برای تحقق سند اقتصاد مقاوتی بر مسائل مختلفی همچون جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توجه به استعداد و سرمایه داخلی و فروش املاک دولتی تاکید شده است.

وفایی ادامه داد: همه ما می‌دانیم اقتصاد ضعیف زمینه ساز ضعف کشور است و امر اقتصاد یک امر تایین کننده در نظام اداری کشور است، بر همین اساس بودجه استان و تخصیص فصول مختلف آن به تناسب و شفافیت اقدام کرده‌ایم.

وی در ادامه بر تشریح بودجه سال ۹۸ و ۹۹ استان و شهرستان کرمانشاه پرداخت و فصول مختلف این بودجه را برای نماینده شهرستان کرمانشاه شرح داد و پس از این جلسه مقرر شد در خصوص موارد خاص و مشخص راهکارهای لازم از طرف سازمان برنامه بودجه استان تدوین و توسط نماینده شهرستان کرمانشاه پیگیری شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار