با افزایش دما و شیوع کرونا
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با بیان اینکه ظرفیت تامین آب اصفهان با نیاز آبی آن یکسان نیست گفت: نیاز آبی اصفهان در مقایسه با تیر ماه بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافته و این نیاز، مازاد آبی است که به شبکه توزیع آب اصفهان تحمیل شده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ 03 August 2020

هاشم امینی با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی مصرف به علت پیشگیری ازبیماری کرونا افزود: این شرکت درحال حاضرتوان تولید۱۳ هزارو۵۰۰ لیتر برثانیه آب رادارد که این مقدار آب در ۵۶ شهر و۳۰۰ روستا استان توزیع می‌شود.
وی نیاز آبی درسامانه اصفهان بزرگ را۱۶ مترمکعب اعلام کرد و گفت: درچند روز گذشته با افت فشار آب و باقطعی و درنقاط مختلف شهر مواجه شده ایم.
امینی با بیان اینکه افزایش دمای هوا بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ لیتر بر ثانیه معادل ۲ تا ۳ درصد بر مصرف آب می‌افزاید افزود: تا ۳۰ تیر دمای هوای شهر اصفهان بین ۳۵ تا ۳۶ درجه بود که از ابتدای مرداد تاکنون دمای هوای این کلانشهر ۳ درجه گرمتر شده است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با اشاره به اینکه ۱۰ درصد منابع آبی اصفهان از چاه‌های فلمن و چاه‌های متفرقه شهر‌ها و ۹۰ درصد از تصفیه خانه بابا شیخعلی تامین می‌شود، گفت: در توزیع آب دو منبع آبی با یکدیگر مخلوط و آب چاه‌ها با تایید شبکه بهداشت استان وارد مدار توزیع شرب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار