کد خبر: ۸۸۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 03 August 2020

جمع‌آوری کمک‌های خیران و دستگیری از نیازمندان در آستارا

تابناک/اداره اوقاف و امور خیریه آستارا جمع‌آوری کمک‌های خیران را برای تامین بسته‌های غذایی نیازمندان آغاز و کمیته امداد این شهرستان به مناسبت دهه امامت و ولایت، به ۴۵۹ خانوار تحت پوشش گوشت توزیع کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جمع آوری کمک های خیران در قالب نهضت تعاون و همیاری در مرکز افق نیکوکاری بقعه امام زادگان این شهرستان آغاز شده و مردم، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مرکز تحویل دهند.

جمشید مهدوی بیان کرد: از محل این کمک ها در روز عید سعید غدیر خم ۱۱۰ بسته غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی و حبوبات به نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم متدین آستارا همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوع پیشگام هستند و با وجود مشکلات اقتصادی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا به کمک نیازمندان شتافته اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا هم گفت: در ۲ روز گذشته چند بسته گوشت قرمز و مرغ به ارزش ۸۰۳ میلیون و ۸۱۴ هزار ریال به ۴۵۹ خانوار نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

بهرام تسلی نیا افزود: هیات امنای مساجد، کارکنان کمیته امداد و شورای زکات روستایی در توزیع گوشت ها مشارکت کردند و حمایت از خانواده های آسیب دیده نباید به نیازهای مادی محدود شود بلکه پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی نیز ضروری است.

از عید قربان تا عید غدیرخم دهه ولایت نام گرفته است و شیوع ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده، در آستارا نیز آسیب هایی به قشرهای ضعیف و کم درآمد وارد کرده است و مسئولان و خیران برای جبران آن، در امور خیر مشارکت می کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۲ هزار و ۶۱۶ خانوار با چهار هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت آن، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار