مهندس بازوند در نشست مشترک مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرستان‌های تابعه عنوان کرد: دولت دوازدهم در دشوارترین شرایط تحریم اقتصادی در دوران پس از انقلاب قرار دارد و دستاوردهاي حاصل شده در حوزه هاي مختلف بسيار ارزشمند است.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در اين جلسه با بيان اينكه کشور درگیر جنگي اقتصادی گسترده، همه جانبه و تحريم هاي ظالمانه از سوی آمریکا است، اظهار داشت: شيوع بحران كرونا نيز در اكثر كشورهاي دنيا سبب ايجاد خسارت هاي اقتصادي شده و بحرانی است که اقتصادهای بزرگ دنیا را به زانو درآورده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: شرایط زندگی برای مردم سخت شده است و در این وضعیت باید مدیران دولتی و به ویژه دستگاه های خدمات رسان بسیار بیشتر از قبل با مردم همراه و همدل باشند و درحل مشكلات مردم اهتمام جدي داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تصريح كرد: مردم ایران بسیار قدرشناس هستند و هرگاه خدمت و احترامی ببینند در این شرایط سخت از بسیاری از کاستی ها چشم پوشی می کنند.

وی با تاکید بر این نکته که مردم باید احساس کنند دولت و حکومت در کنار آن هاست در ادامه عنوان کرد: در زلزله بزرگ آبان 96 در همان روزهای ابتدایی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور و دیگر مسئولین به میان مردم زلزله زده آمدند و این موجب دلگرمی و امید در میان مردم آسیب دیده شد و آن ها احساس کردند حکومت و دولت تا آخر در کنار آن هاست و در عمل هم این اتفاق افتاد.

مهندس بازوند خاطرنشان کرد: زلزله سرپل ذهاب یک نمونه موفق از همراهی دولت و مردم بود و مردم در طول دوران امدادرسانی تا پایان بازسازی احساس تنهایی و بی پناهی نکردند.

وی تاکید کرد: در این شرایط دشوار که سلامت و معیشت مردم به خاطر بحران کرونا و تحریم های ظالمانه در تنگنا و خطر قرار گرفته است ما باید در کنار مردم باشیم و با شنیدن گلایه مندهای آن ها، مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: اگر دستگاهی در زمینه خدمات رسانی کاستی هایی داشته از مردم عذرخواهی کند همانگونه که بنده به عنوان استاندار کرمانشاه در صدا و سیما به خاطر خاموشی های برق از مردم عذرخواهی کردم و همان جا نيز قول پایان خاموشی ها را دادم و این وعده محقق شد.

وی افزود: با عذرخواهی جایگاه یک مدیر تضعیف نمی شود بلکه مردم از این مسئولیت پذیری مدیران خوشحال می شوند.

مهندس بازوند در بخش دیگری از سخنانش عملکرد مردم و مسئولین را در زمینه کرونا را موفق ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مردم هشدارهای داده شده را جدی گرفته اند و اکثریت مردم ماسک می زنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و همین امر باعث شده کرمانشاه در مقایسه با دیگر استان ها از وضعیت مناسبی برخوردار باشد. البته تداوم این وضعیت کاملا به رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد.

وی در ادامه تصویب طرح پتروشیمی چهارم کرمانشاه در کمیته تخصصی شورای اقتصاد را یک موفقیت بزرگ برای استان دانست و گفت: حجم سرمایه گذاری در این طرح هفت هزار میلیارد تومان است که این رقم برابر با سرمایه فعلی سه پتروشیمی دیگر استان است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: برخی خواهان اجرای این طرح درديگر استانها بودند ولی مهندس زنگنه با جدیت پیگیر اجرای آن در کرمانشاه بود و عاقبت هم در شورای اقتصاد با یک رای مناسب این طرح تصویب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار