مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی استان اصفهان گفت: ایجاد بازارچه های عرضه میوه و تره بار در سطن‌شهر را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۸۸۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 05 August 2020

به گزارش تابناک، مجیری در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اظهار داشت: در حال حاضر در دو منطقه از مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان اقدام به راه اندازی بازارچه عرضه میوه و تره بار کردیم.
وی با بیان اینکه راه اندازی بازارچه های عرضه میوه و تره بار در تمامی مناطق را در دستور کار داریم، ادامه داد: مکان یابی ها برای ایجاد بازارچه ها در مناطق مشخص شده است.
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی استان اصفهان
مجیری در مورد پروژه های میدان مرکزی میوه و تره بار، گفت: پروژه خروجی و ورودی از سمت شمال میدان با حدود 45 میلیارد تومان برآورد اعتبار در نظر گرفته شده است که این کار با معاونت عمران مطرح شده و با توجه به تجهیز کارگاهی که نزدیک پل های شهید سلیمانی مستقر است درصدد هستیم این طرح را آغاز کنیم و تا پایان سال شاهد بهره برداری از پروژه باشیم.
وی افزود: خودروها اغلب در خروج از میدان مرکزی در تقاطعی که باید دور بزنند دچار مشکل بودند که تصادفاتی رخ می داد که این طرح برای کاهش تصادفات تعریف شد و با توجه به ساخت مجموعه پل های شهید سلیمانی این طرح حائز اهمیت است.
وی نیز در خصوص جابه جایی واحدهای پرنده فروشی اظهار کرد: یکی از مواردی که در کارگروه امنیت سلامت غذایی مطرح بود موضوع جدا شدن مکان پرندگان ذبحی از شهر است چون به بافت مسکونی نزدیک و مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد کرده بود.
وی ادامه داد: در همین راستا مکانی را در شهر اصفهان آماده کردیم و 20 واحد پرندگان ذبحی دارای آلودگی بهداشتی شناسایی شد و جلسات متعددی را با اصناف برگزار کردیم تا نهایتا مجموعه ای ساخته شود.

وی افزود: عملیات عمرانی این مجموعه آغاز شده و تا پایان سال 20 واحدی که در خیابان های عطار نیشابوری، میدان امام علی، مسجد سید و حکیم نظامی مستقر هستند جابجا شوند، این مجتمع صنفی، دارای یک کشتارگاه کوچک و دامپزشک مستقر است و اجرای چنین طرحی جزو پروژه های شهردار اصفهان نیز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار