مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از تمدید مرحله بهنگام سازی اطلاعات شرکت های تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی اینترنتی aavoni.mcls.gov.ir تا 17 مرداد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 05 August 2020

هادی ابراهیمی افزود: جشنواره تعاونی های برتر، امسال با استناد به اطلاعات و مدارک و مستندات درج شده در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون انجام می شود و مدیران شرکت های تعاونی استان باید اطلاعات مربوطه را در این سامانه در زمان تعیین شده بهنگام سازی کنند.

وی با اشاره به اعلام الزامات ثبت نام و پذیرش اولیه شرکت های تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر سال جاری گفت: اتحادیه ها و شرکت های تعاونی برای حضور در جشنواره تعاونی های برتر باید 9 شرط اعلام شده را رعایت کنند.

ابراهیمی مثبت بودن تراز مالی شرکت تعاونی در 3 سال اخیر، فعال و در حال بهره برداری بودن تعاونی با حداقل داشتن 3 سال فعالیت، انجام برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی الزامی، نداشتن محکومیت قضایی موثر در مورد تعاونی در 3 سال اخیر و درج مدارک تحصیلی اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی را از جمله الزامات شرکت های تعاونی برای پذیرش اولیه در جشنواره تعاونی های برتر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: درج مستندات قانونی مرتبط با امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی، بارگذاری گواهینامه های مرتبط با نوع فعالیت شرکت تعاونی طی سه سال اخیر در سامانه (گواهینامه های ایزو، محیط زیست، اختراع، طرح صنعتی، تقدیرنامه) و بارگذاری صورتهای مالی و آخرین تغییرات اساسنامه شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها و بارگذاری تصاویر واضح محصولات و خدمات شرکت تعاونی در سامانه از الزامات دیگر شرکت در جشنواره است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار