رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: ۹۵ واحد صنعتی و تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان در راستای تحقق شعار رونق تولید احیا شدند.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 05 August 2020

ایرج موفق احیای واحدهای صنعتی راکد را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد برشمرد و افزود: با راه‌اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی در سال گذشته دست‌کم ۶۷۵ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به ادامه این راهبرد در سال جاری تصریح کرد: خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف بویژه در روزهایی که با شیوع کرونا روبه رو هستیم با جدیت دنبال خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان یادآور شد: احیای واحدهای صنعتی نیمه تعطیل یا تعطیل از اهمیت بالایی برای تحقق شعار جهش تولید برخوردار است و حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط و واحدهای صنفی، از اولویت‌های امسال این سازمان است زیرا هر قدر بتوانیم واحدهای کوچکتر را سرپا نگه داریم وضعیت رفته رفته بهتر خواهد شد.

به گفته موفق، سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۵۴ میلیون ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی این استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات در بازه زمانی ۱۲ ماه سال ۹۸ به متقاضیان ۷۶۲ واحد صنعتی با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط بانک‌ها پرداخت شد.

وی تصریح کرد: با ثبت نام ۶۶۰ واحد در فرایند رونق برای ۱۲۸ واحد مبلغ چهار هزار و ۶۸۷ میلیون ریال و ۱۲ هزار و ۵۰۲ میلیون ریال برای ۶۱۵ واحد بصورت مستقیم توسط بانک‌ها و ۳۶۴ میلیون ریال تسهیلات انتقالی از سال ۹۷ به ۱۹ واحد ارائه شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به واحدهای صنعتی و معدنی استان گفت: سال گذشته در مجموع ۴۹۱ واحد صنعتی و معدنی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند که ۴۰ واحد برای دریافت بیش از یک هزار و ۴۳۸ میلیون ریال به بانک‌ها معرفی شدند و ۸۸ هزار میلیون ریال تسهیلات نیز برای پنج واحد در قالب فرایند رونق ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار