در آستانه روز خبرنگار وزیر راه و شهرساززی خبر داد؛
در قالب طرح ملی اقدام مسکن، خبرنگاران هم صاحب خانه می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 06 August 2020
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز عملیات آسفالت باند دوم محور اردستان به اصفهان با بیان اینکه با تعامل با وزیر فرهنگ و ارشاد تفاهم نامه طرح مسکن خبرنگاران امضا خواهد شد گفت: براساس این تفاهم نامه در قالب طرح ملی اقدام مسکن، خبرنگاران هم صاحب خانه می‌شوند.
محمد اسلامی با اشاره به اینکه سالانه در بزرگراه‌ها و آزادراه‌های کشور حداقل ۱۵ هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود افزود: در سه سال گذشته سالاانه ۸۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴۳۰ کیلومتر آزاده راه در کشور داریم که ۵۱۸ کیلومتر تا پایان دولت افتتاح خواهد شد گفت: ۶۴ کیلومتر کنارگذر شرق اصفهان تا دو هفته آینده بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و ۳۶ کیلومتر آن تا خردادماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
اسلامی افزود: در سال ۹۸ حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شد، اما تسویه نشده است و امروز ۸۰ هزار میلیارد تومان حجم قرارداد کار در حال انجام داریم و حجم بدهکاری به پیمانکاران حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه محور ارتباطی بین مرکز استان و شهرستان اردستان نقاط حادثه خیز زیادی داشته و به لحاظ ایمنی نیازمند اقدامات اساسی بود افزود: بخش عمده این مسیر چهار بانده شده و ۲۲ کیلومتر هم در دو باند رفت و برگشت با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آماده آسفالت است که باعث نزدیک شدن ۵ کیلومتری مسیر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار