استاندار اصفهان
 استاندار اصفهان گفت: هفده مردادماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌ انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 07 August 2020

عباس رضایی روز جمعه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار افزود: درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.

استاندار اصفهان بیان کرد: قشر فرهیخته‌ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شان و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می‌باشد.

وی اظهار کرد: آنان در حقیقت در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشادوش کادر پزشکی و درمانی استان تلاش می‌کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه‌های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.

رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان اصفهان، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، اطلاع رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار