مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از تلاش‌ها برای توسعه شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی شهرستان اردستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 08 August 2020

محمدجواد بگی تشریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری با مشارکت فرماندار، نماینده مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی اردستان تصمیم گرفته شد تا مجموعه ناحیه‌ها و شهرک‌های صنعتی این شهرستان به بهره‌برداری کامل برسد.

وی افزود: یک شهرک به نام اردستان و ۲ ناحیه صنعتی به نام زواره و مهاباد در این شهرستان وجود دارد که بنابر گزارش مدیر امور شهرک‌ها، با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در سه سال گذشته زمین برای واگذاری رو به پایان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اضافه کرد: بر این اساس در نظر داریم ۸۴ هکتار در شهرک صنعتی اردستان، ۵۰ هکتار در ناحیه صنعتی زواره و ۲۰ هکتار در ناحیه صنعتی مهاباد توسعه داده شود.

وی بیان کرد: همچنین در نظر داریم یک شهرک صنعتی در مجاور کارخانه سیمان به مساحت ۹۵ هکتار و یک ناحیه صنعتی در جوار روستای برزاوند به مساحت ۳۰ هکتار ایجاد کنیم.

به گفته بگی، زیرساخت‌های شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی اردستان منجمله آب، برق، گاز، جاده دسترسی، ورودی و خروجی و روشنایی تکمیل است و امسال هم ساختمان اداری نگهبانی زواره، ساختمان آتش‌نشانی اردستان و توسعه مبلمان شهری شهرک‌ها و ناحیه‌ها در دستور کار خواهد بود تا با سرمایه‌گذاری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال، این نقاط به بهره‌برداری کامل از نظر زیرساختی برسند.

وی یادآور شد: اصفهان سال ۹۸ به عنوان استان برتر کشور در واگذاری زمین‌های صنعتی از نظر میزان مساحت با حدود ۵۸۰ قرارداد و ۲۷۵ هکتار زمین بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار