حیدری : درخصوص ممنوعیت کشت برنج باید عرض کنم قراین و شواهد موجود نشان از وجود دستان پنهانی دارد که شبیخون به فرمان رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی زدند و بصورت حرفه ای حتی در کشور قانون تجارت مجازی آب را هم ظاهرا تولید کردند و دستورالعمل ممنوعیت کشت برنج را ابلاغ کرده اند
کد خبر: ۸۸۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 14 August 2020
واکنش کشاورز چرامی به سخنان مسئولین جهاد کشاورزی / وجود دستانی پنهان در شبیخون به فرمان رهبری / این مدیر فرودست کاره ای نیست !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد چند روزی است که در پی ایجاد تنش کم آبی و خسارت شدید برنجکاران چرامی اعتراضاتی از طرف برخی کشاورزان این شهر نسبت به جهاد کشاورزی صورت گرفته است که در یک مورد غلامعلی حیدری از کشاورزان و باغداران این شهرستان انتقاداتی را متوجه مسئولین کرده است که این انتقادات باعث پاسخ های مسئلین جهاد کشاورزی شده است ! در واکنش های مسئولین جهاد کشاورزی استانی و شهرستانی موضوعاتی از ممنوعیت کشت برنج و هشدارهای قبلی این دستگاه و همچنین متهم کردن حیدری به سیاسی کاری در انتقادات خود سخن به میان آمده است که این کشاورز چرامی در پاسخ به این انتقادات چند مورد را بیان کرده است .
حیدری گفت : درخصوص ممنوعیت کشت برنج باید عرض کنم قراین و شواهد موجود نشان از وجود دستان پنهانی دارد که شبیخون به فرمان رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی زدند و بصورت حرفه ای حتی در کشور قانون تجارت مجازی آب را  هم ظاهرا تولید کردند و دستورالعمل ممنوعیت کشت برنج را ابلاغ کرده اند با هدف خاص که واقعا کشور را فلج کنند و تعطیلی  اساس تولید را دنبال می کنند . در این دستوالعمل ممنوعیت کشت برنج یک نمونه ابلاغی است که محوریت آن به بهانه مشکلات آب است و موافقان و مخالفانی در شیوه و چگونگی اجرا دارد  .
این کشاورز چرامی افزود : ممنون می شوم اگر یک وقت بگذارید تا این موضوع  کامل روشن شود و اهداف پلید این طرح را برای اولین بار در کشور بیان کنم که طرح توطئه نفوذ در تعطیل کردن تولیدات کشور را بیان کنم و کار را بدست سازمانهای نظارتی بدهیم . بعد مشخص می شود که چرا این نامگذاری ها تاکنون در بخش اقتصاد مقاومتی هیچ نتیجه ای نداشته است . ثانیا فرض بر صحت ممنوعیت کشت برنج هم اگر باشد باید گفت که این دستورالعمل بندهای مختلف دارد و مخصص هایی هم دارد . یعنی وزارت جهاد کشاورزی را مکلف به تهیه اطلس طرح آمایش سرزمینی کرده است . این مدیر محترم فرودست مشکلات است چون اصلا هیچ کاره است .  صاحب فکر نیست  در زمینه تولیدات بخشی نیست و بصورت رفاقتی در این جایگاه قرار گرفته است.
درنتیجه می شود پرسید چرا سازمان جهاد کشاورزی که مسولیت تخصصی امر تولید را دارد وقتی کاشت برنج ممنوع است پس مردم چکار کنند ؟ و شما که ادعای مدیریت داری چرا از بقیه بندهای این دستوالعمل غفلت کرده ای ؟ خنده دار است که شما بقول خودت ممنوعیت برنج را لقلقه زبان داری ولی با خدمات حمایتی از کشت برنج تجارت خانه فعال دارید...
تعجب می کنم که بخش حمایتی شما چند صد هزار کود شیمیایی برای کشت برنج تووزیع کرده و سود هنگفت به جیب عوامل سرازیر کرده و اکنون حرف از ممنوعیت کاشت برنج می زنید ؟ فقط یک نکته عرض کنم که دوره پارینه سنگی تمام شده و در هزاره سوم الحمدالله کشاورز ایرانی صاحب فکر و حلم و تحلیل است و بهتر بود یا سکوت می کردی یا هم از حرف های کوچه بازاری  نمی زدی و شان همکاران خدوم و زحمتکش خود را پاس می داشتی .
جناب تاجدینی عزیز آیا می توانم بپرسم که تفاوت اراضی همین کشاورزان خسارت دیده چرام  با زمین رفقای خودت چیست که برای آنها میلیاردها تومان از محل زیربنایی هزینه آبیاری تحت فشار کردید ولی دشت حاصلخیز چرام باید به کویر تبدیل گردد ؟!
تنها مساعدت سازمان جهاد کشاورزی حدود 120 متر لوله 5اینچ است که در تکه های 12 متری آورده شده خانه یک کشاوز گذاشته شده و هزینه جوشکاری را کشاورزان ندارند و بهتر است از زبان خود کشاورزان جویای امر بشوید.
گفته اید که حیدری تشکر هم کرد اما محال است من الکی از کسی تشکر کنم البته هرگز اهل نقد غیرمنصفانه هم نیستم .. لذا ظاهرا آقای مهندس حبیب الله حیدرپور از همکاران جناب تاج دینی تشکر کرده که معلوم هم نیست به چه خاطر بوده و تازه تشکر ایشان ربطی به من ندارد .
گفته شده که از جایی خط گرفته ام ! من خط خود را از فریاد مردم می گیرم . راستش من در بحث برنجکاران خسارت دیده اصلا نه زراعت دارم و نه دچار خسارت شدم ... بنده فقط باغ زیتون دارم که متاسفانه در شرایط حادثه ناچار شدم آب باغ را بدهم برای نجات برنجکاران چرام.
واکنش کشاورز چرامی به سخنان مسئولین جهاد کشاورزی / وجود دستانی پنهان در شبیخون به فرمان رهبری / این مدیر فرودست کاره ای نیست !

حیدری در ادامه گفت : متاسفم که صدای  مردم خسارت دیده را نمی شنوند و روایت تصویر هم از نظر این آقایون  قبول نیست ... شرم دارد که بیان حقیقت را سیاه نمایی می خوانند!
ضمنا باید بگویم که خوشبختانه کمیته مردمی خودجوش از کشاورزان خسارت دیده برای تهیه میزان خسارات وارده تشکیل و کار خودش را آغاز کرده است و امیدوارم استاندار محترم به جمع مردم بپیوندد و شخصا این حدیث تلخ را بشنود!
ارجاع مدیران جهاد کشاورزی به یک سند معتبر از معصوم
این کشاورز چرامی در پایان گفت : و اما مطلبی هم خواندم که گویا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام مباحثی را مطرح کرده است ! در پاسخ می گویم " امام علی علیه السلام در خطبه 216 نهج البلاغه بدرستی نسخه بی بدیلی از چگونگی حقوق اجتماعی و حقوقدمتقابل مدیر و مردم و جریان روابط سالم متقابل مردم و مدیر در جامعه اسلامی را بیان فرموده است که خواهش میکنم این مدیران که تحمل حرف حق را ندارند سری به خطبه 216 امام اول شیعیان در نهج البلاغه بزنند که میفرماید "إنَّ مِن أسخَفِ حالاتِ الوُلاةِ عندَ صالِحِ الناسِ، أن يُظَنَّ بِهِم حُبُّ الفَخرِ، ويُوضَعَ أمرُهُم علَى الكِبرِ . ..... از پست ترین حالات زمانداران در نزد صالحان این است که گمان برند آنها دوستدار ستایش هستند و کشورداری آنان بر کبر و خودپسندی استوار باشد ....
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
دقیق و کاملا کارشناسی فرمودید؛ قطب کشاورزی استان در بخش کشاورزی که ظرفیت بالقوه چرام در توسعه پایدار آن می باشد؛ ذره ی ترقی نداشته است ولی زمینهای خشک لیشتر و امامزاده جعفر مغایر با همه ی برنامه های توسعه ای کشور آبیاری می شوند؛ اون هم به دلیل مدیریت رانتی است که حاکم گردیده است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
درود بر سردار حیدری که زبان حال کشاورزان چرام شدند، درود بر شرف و غیرت شما
شیخ حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
درود بر سردار حیدری مرد میدان جنگ های نظامی و اقتصادی.تحلیل جالبی بوده .شهرستان ما و استان ما به لحاظ آبی پایدار و کاملا نرمال است اما حضرات وزارتخانه کشاورزی که از حوزه استان های مرکزی و اصفهان هستند بحث ممنوعیت کشت را در جهت به یغما بردن آب استان ما به مناطق خود در نظر دارند.مردم از گزسنگی و فقر در عذابن با این گرانی بعد مدیر استانی میگه کشت ممنوع است.کشت جایگزین چه برنامه ای دارید.
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
درود ناگفته های پنهانی...
مدیران رانتی و ناکارآمد اقتصاد و تولید کشور را نادیده گرفته و به سمت دوستی و مرید و همگرایی...

سردار حیدری می‌تواند نقش بی بدیل در توسعه شهرستان و استان و کشور داشته باشد که متاسفانه افرادی همانند مدیر محترم جهاد استان مانع تراشی و ارزش فرمانده جنگ دیروز و کشاورز جهاد تولید را نادیده می‌گیرد.. درود بر جبهه مقاومت و جبهه تولید اقتصاد و کشاورزی کشور عزیزمان....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار