تیم‎های سپاهان و ذوب آهن فردا در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال به ترتیب به مصاف تیم‌های شهر خودروی مشهد و نساجی مازندان می‌روند.
کد خبر: ۸۸۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 14 August 2020
در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‎های لیگ برتر فوتبال، فردا ساعت ۲۰:۴۵ سپاهان با سرمربی گری میگوئل تکسیرا از میهمان خود شهر خودروی مشهد پذیرایی می‌کند و ذوب آهن نیز میهمان تیم فوتبال نساجی مازندران است.
سپاهان در حالی به مصاف تیم رده ششمی شهر خودرو می‌رود که این روز‌ها با رفتن امیر قلعه نویی با تغییر و تحولات زیادی روبه‎رو شده و در زمان حاضر نیز به لطف تفاضل گل بهتر در رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.
بعد از باخت ۲ بر صفر سپاهان از استقلال در جام حذفی، امیر قلعه نویی از این تیم جدا شد و با جدایی قلعه نویی، علی قربانی و ولادیمیر کومان و بیاض پورممی (بدنساز تیم سپاهان) هم از این تیم جدا شدند.
سپاهان در صورت شکست در بازی فردا از کسب سهمیه آسیایی نیز باز خواهد ماند.
ذوب آهن هم که با ۲۹ امتیاز از ۲۸ بازی در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد هنوز خطر سقوط را احساس می‌کند و نتیجه این بازی علاوه بر دو تیم ذوب آهن و نساجی مازندران برای تیم‌های گل‌گهر سیرجان، سایپا، ماشین‌سازی، پیکان و حتی پارس جنوبی که خطر سقوط را احساس می‌کنند مهم است.
نساجی در هفته گذشته در یک بازی تماشایی با یک گل توانست سپاهان را شکست دهد و ذوب آهن نیز با همین نتیجه در ورزشگاه آزادی پرسپولیس، قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر را شکست داد.
این بازی برای لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب‌آهن هم از اهمیت بسیاری برخوردار است، چراکه در صورت پیروزی سبزپوشان در این بازی این تیم از خطر سقوط فاصله گرفته و جای پای لوکابوناچیچ که در میانه لیگ برتر جای میودراگ رادولوویچ گرفت، برای هدایت ذوب آهن در فصل آینده محکمتر می‌شود.
سپاهان با ۴۵ امتیاز از ۲۸ بازی در رده پنجم و ذوب آهن با ۲۹ امتیاز از همین تعداد بازی در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار