تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر، شهر خودرو مشهد را در نقش جهان شکست داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ 15 August 2020

دیدار تیمهای فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

در این دیدار هر ۲ تیم با ۴۵ امتیاز و وضعیت مشابه به دنبال کسب سهمیه آسیا بودند و تیم سپاهان، این دیدار را بعد از استعفای امیر قلعه‌نویی با هدایت "تکسیرا" مربی پرتغالی خود به میدان رفت.

در ابتدای دیدار برخلاف روند بازی، تیم شهر خودرو حملاتی را روی دروازه سپاهان تدارک دید که ضربه محمد قاضی را نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان بخوبی دفع کرد.

در ادامه کار، طلایی‌پوشان کم‌کم بر بازی سوار شدند و توانستند چندین موقعیت توسط رفیعی، حسینی و محبی بدست بیاورند که با بی‌دقتی بازیکنان سپاهان از بین رفت.

سرانجام تیم سپاهان که نسبت به حریف برتری داشت در دقیقه ۶۰ روی ارسال کرنر سروش رفیعی توسط شایان مصلح با ضربه سر به گل رسید تا یک بر صفر از حریف خود پیشی بگیرد.

تیم شهر خودرو بعد از خوردن گل بر روی دروازه سپاهان حملاتی را تدارک دید اما فرصت گلزنی پیدا نکرد.

در ادامه دیدار، این تیم سپاهان بود که۱۰ دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۷۰ روی فرار و تکنیک زیبای سروش رفیعی از جناح راست به گل دوم خود رسید.

 تلاش تیم میهمان برای جبران گل‌های خورده بی‌نتیجه ماند و تیم سپاهان با این پیروزی و کسب ۴۸ امتیاز، امیدها را بر ای  بدست آوردن سهمیه آسیا زنده کرد و شهر خودرو ۴۵ امتیازی باقی ماند.

این دیدار را رضا کرمانشاهی با کمک‌های حسن انتظاری و محمد عطایی قضاوت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار