رییس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان از پیگیری خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی این خطه با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 15 August 2020

سید حسن هاشمی اظهار داشت: متناسب سازی حقوق و مزایا و احتساب بیمه مشاغل سخت و زیان آور و از کار افتادگان و افزایش وام به‌عنوان مهمترین خواسته بازنشستگان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همه این خواسته‌ها در قالب نامه‌ای به عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ارائه و توسط وی به رییس جمهوری و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ارجاع شده است.

رییس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان افزود: ایرادهایی به نحوه محاسبه بیمه مشاغل سخت و زیان آور وجود  دارد که در این نامه رسیدگی به این موارد مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کانون کارگران بازنشسته اصفهان دارای کانال پیام رسانی مستقل است و هرگونه اطلاع رسانی به اعضا از طریق این کانال انجام خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه بازنشستگان باید اخبار و پیامها را از طریق کانال اطلاع رسانی این کانون پیگیریکنند خاطرنشان کرد: برخی افراد و گروه‌های مجازی با اطلاع رسانی نادرست به اعضا موجب بروز مسائل و مشکلاتی برای بازنشستگان می‌شوند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار