استان اصفهان رتبه دوم پرداخت تسهیلات بانکی برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی، بهره برداری از طرح توسعه کارخانجات و رفع موانع و مشکلات تولید به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ 15 August 2020

علی صبوحی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در نشست هماهنگی مدیران اقتصادی استان در نطنز گفت: اولویت اصلی سازمان اقتصادی و دارایی اصفهان اجرای سیاست‌های تامین مالی و ارجاع اعتبار به سمت واحد‌های تولیدی و تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی است تا شاهد رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش و جهش تولید در استان اصفهان باشیم.
بهروز مهدلو مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان اصفهان نیز با بیان اینکه مالیات نیمی از مشاغل استان اصفهان در سال گذشته صفر ریال بوده گفت: اظهارنامه فروش اصناف و مشاغل و اشخاص حقیقی با استفاده از سامانه و بانک‌های اطلاعاتی بررسی و در صورتیکه مغایرتی نداشته باشد مالیات متناسب با آن دریافت می‌شود، اما اگر اظهارنامه خلاف واقع ارائه شود شامل ۳۰ درصد جریمه کتمان غیر قابل بخشودگی خواهند شد.
محمد نور آزادی دبیر کمیسیون هماهنگی اقتصادی استان اصفهان هم گفت: کنسرسیوم بانکی دراستان برای هماهنگی بین بانکی برای تخصیص ارز واحد‌های تولیدی، تسریع درتامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و فراهم کردن زمینه جهش تولید تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار