مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان از عقد تفاهم‌نامه با بنیاد نخبگان در راستای حمایت از نخبگان و بانوان استعدادبرتر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 16 August 2020

شادی فضلی با بیان اینکه تفاهم نامه حمایت از نخبگان و بانوان استعداد برتر ۲ سال اعتبار دارد، افزود: این تفاهم نامه به منظور هم افزایی توانمندی‌های علمی و اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان و دفتر امور بانوان و خانواده در راستای اجرایی‌سازی سند راهبردی نخبگان و سند ارتقای وضعیت زنان استان اصفهان به امضا رسیده است.

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان اصفهان سال گذشته با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به صورت مکان محوری با هدف توجه به توسعه همه جانبه و متوازن براساس برنامه ششم توسعه و محوریت عدالت جنسیتی، تهیه و در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان رونمایی شد.

وی هدف از عقد این تفاهم‌نامه را ایجاد زمینه‌های شناسایی، رشد و شکوفایی حداکثری استعدادهای فردی و گروهی، رفع موانع فعالیت‌های نخبگان، تأکید بر رویکرد شناسایی چالش‌ها و مسائل اولویت‌دار در حوزه زنان و خانواده و تمرکز بر توسعه مدیریت زنان نخبه و توانمند برشمرد. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به محورهای همکاری این تفاهمنامه اظهارکرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت مشترک با مستعدان برتر و نخبگان، استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی نخبگان، راه‌اندازی شبکه مهارت زنان و برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و نقد و مناظره نخبگان درباره مسائل حوزه خانواده از محورهای این همکاری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار