ارجمند با اشاره به شمار بیماران مبتلا به «کرونا» در جهرم از افزایش تعداد این افراد به ۲ هزار و ۵۵۸ نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 17 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند با اشاره به اینکه روند افزایش تعداد مبتلایان به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر رو به فزونی بوده و این ۲ شهرستان را در وضعیت قرمز قرار داده است، گفت: با نگاه به وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز دوشنبه 27 مرداد ماه شمار كل موارد مثبت به ۲ هزار و ۵۵۸نفر افزایش یافته است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه گرچه به نسبت هفته های گذشته شمار مبتلایان کمتر شده اما روند این بیماری در جهرم همچنان رو افزایش است، افزود: در این راستا و از ابتدای اپیدمی «کرونا»، تعداد هزار و ۹۳۶نفر در جهرم و ۲۵۷نفر در خفر به این بیماری مبتلا شده اند.

 

وی همچنین تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان از توابع شهرستان جهرم را ۸۵ نفر دانست و بیان کرد: همچنین تعداد كل مبتلايان در بخش سيمكان نیز ۵۵ نفر اعلام شده است.

 

ارجمند به مراجعه کنندگان غیر بومی به مراکز درمانی شهرستان جهرم اشاره کرد که تا کنون 225 نفر از آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده و از خدمات درمانی موجود در این شهرستان بهره مند شده اند.

 

وی با اشاره به فعالیت خطیر مرکز تشخیص مولکولی «کرونا» از ابتدای راه اندازی تا کنون، اذعان کرد: تعداد كل نمونه هاي گرفته شده تا امروز در این مرکز هشت هزار و ۳۴۵مورد بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به روند رو به رشد بهبودیافتگان ناشی از این بیماری اشاره کرد و گفت: تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده ۲ هزار و ۲۳۳مورد بوده و تعداد كل مبتلايان در قرنطينه نیز ۳۲۵ نفر بوده است.

 

وی با اشاره به وجود تعداد ۴۰بیمار مشكوك و مثبت بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه، تصریح کرد: از این تعداد، ۳۳ بیمار در بخش های عمومی و ۷ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند همچنین از ترخیص هفت بیمار جدید از بیمارستان خبر داد و با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته یک بیمار کرونایی جان خود را از دست داده است، گفت: این بیمار یک آقای ۵۹ساله ساکن جهرم بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به آمار فوت شدگان کرونایی اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد کل جانباختگان تا امروز به ۶۱نفر رسیده است.

 

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار