رئیس کل دادگستری استان برای اجرای احکام تخریب ساخت‌های غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه زاینده رود محدوده بخش باغ بادارن دستور ویژه داد.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ 17 August 2020

محمدرضا حبیبی در بازدید سرزده از دادگستری بخش باغ بادارن در شهرستان لنجان با حضور در حاشیه زاینده رود با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف شرکت آب منطقه‌ای استان در نظارت بر ساخت ساز‌های غیر مجاز گفت: رفع تصرف از بستر رودخانه نیاز به حکم نهایی ندارد و همه قوانین در قانون توزیع عادلانه آب دیده شده است و هرگونه تجاوز به حریم و بستر رودخانه جرم تلقی می‌شود.

وی با اشاره به رفع تصرف حدود ۵۰ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه در ۲ سال گذشته در بخش باغ بادارن تاکید کرد: مسئولان اجرائی و همکاران قضائی در بخش باغ بادارن برای آزاد سازی یک طرف شهر به صورت جدی اقدام کنند.
رئیس کل دادگستری این استان، ساخت و ساز‌های غیر مجاز و ویلاسازی را در این بخش در ایجاد مخاطرات فراوانی از جمله ورود پساب فاضلاب ویلا‌ها به رودخانه زاینده رود موثر دانست و گفت: تجربه وقوع بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیلاب در سال‌های گذشته برای همه باید درس عبرتی شود تا از ساخت و ساز‌های غیر مجاز به حریم و بستر رودخانه پیشگیری شود.
محمدرضا حبیبی از شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری شهر باغ بادارن خواست تا با همکاری یکدیگر زمینه استفاده عموم مردم از بستر‌های آزادسازی شده بعنوان مناطق گردشگری و تفرجگاه فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار