مسئول یگان حفاظتی آب منطقه ای استان اصفهان:
مسئول یگان حفاظتی آب منطقه ای استان اصفهان گفت: تخلفات آب مثل برداشت هلی غیر مجاز اب، چاه های غیر مجاز را به ۳۸۴۸ اطلاع دهید.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 18 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، مسعود قربانی در جمع خبرنکاران اظهار داشت: بیشترین حفر چاه های غیر مجاز را در فلاورجان-، خمینی شهر، نجف آباد، اصفهان و فریدن داریم.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین بالغ بر یک هزار و ۴۰۱ مورد تماس در ماه با شماره ۳۸۴۸ گرفته میشود، ادامه داد: ۹۵ درصد تماس ها واقعی است و پیگرد قانونی شده است.
مسئول یگان حفاظتی آب منطقه ای استان اصفهان از وجود ۵۰ گروه بتزرس دو نفره بر تخلفات آبی خبر داد و گفت: تخلفات آبی هم از سوی باغ داران و هم از سوی صنایع و دستگاه های مختلف خصوصی و اداری داریم.

وی از مسدود کردن چاههای غیر مجاز خبر داد و گفت: بر اساس قانون تنها اختیار جمع کردن و پلمب دستگاه های برداشت غیر مجاز اب را داریم و هیچ گونه مجازات کیفری برای خود متخلعین فعلد در نظر گرفته نشده است.

قربانی با اشاره به اینکه متخلفین پس از جمع اوری ادوات و وسایل حفر چاه و عدم برخورد با فرد متخلف شاهدیم که متخلف بارها اقدام به تکرار تخلف میکند، ادامه داد: تمامی ادوات و تجهیزات پس از جمع اوری در اختیار دوب اهن قرار گرفته و به آهن مذاب مبدل میشود.

مدیر عامل آب منطقه ای استاک اصفهان نیز از حوزه بندی مدیریت آب در سطح کشور خبر داد و گفت: با مدیریت حوزه ای اب قطعا دیگر شاهد کشمکش های بین استانی نخواهیم بود.
میر محمد صادقی با اعلام اینکه بدنبال احیای زاینده رود، احیای تالاب گاوخونی را نیز خواهیم داشت: اجرای طرح بهشت آباد به یک شرکت غیر استانی واگذار شده است و در قالب تکمیل طرح شاهد ۲۵۰ میلیون متر مکعب ابرسانی به اصفهان خواهیم بود و استان‌های کرمان و یزد از سد خرسان ابرسانی میشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار