عبدالرضا میقانی:
به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح این پروژه‌ها هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 23 August 2020

9 دی 88 از ادامه‌دار شدن جریان فتنه جلوگیری کرد - ایسنا

فرماندار مهدی‌شهر صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت از طریق فضای مجازی اظهار داشت: درمجموع ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در مهدی‌شهر به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب و ساختمان شورای شهر درجزین از شاخص‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در این منطقه است، خاطرنشان کرد: درمجموع شش پروژه در این هفته کلنگ زنی خواهد شد.

عبدالرضا میقانی با تأکید بر اینکه ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است، افزود: ۳۰ پروژه در حوزه عمرانی بااعتبار ۴۰ میلیارد تومان و دو پروژه در حوزه اقتصادی بااعتبار یک میلیارد تومان قابل‌افتتاح است.

میقانی بابیان اینکه پنج پروژه در حوزه عمرانی است که بااعتبار ۲۵۵ میلیارد تومان اجرایی می‌شود، یادآور شد: یک پروژه بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی کلنگ زنی خواهد شد.

وی آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث سد فینسک بااعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان را از شاخص‌ترین پروژه‌های این شهرستان برشمرد و گفت: ساختمان فنی و حرفه‌ای مهدی‌شهر با سه میلیارد تومان اعتبار نیز در این هفته کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار مهدی‌شهر در ادامه با تأکید بر اینکه پروژه‌های زیادی در این شهرستان وجود دارد که افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها به‌عنوان یک دغدغه مهم از سوی مردم پیگیری می‌شود، اضافه کرد: پروژه‌های ناتمام با پیشرفت فیزیکی بالا طی ایام دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

میقانی بابیان اینکه بیمارستان ۸۵ تخت خوابی مهدی‌شهر با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی در ایام دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شود، یادآور شد: منتظر تکمیل و خریداری تجهیزات بهداشتی و پزشکی این بیمارستان هستیم که با مساعدت وزارت بهداشت و درمان به‌سرعت بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: کتابخانه عمومی مهدی‌شهر نیز از دیگر مطالبات به‌حق مردم این منطقه است که عملیات عمرانی احداث ساختمان این کتابخانه به پایان رسیده و اکنون در مرحله تجهیز آن قرار داریم.

فرمانداری مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه پروژه راه مهدی‌شهر به شهمیرزاد نیز از سال ۹۰ آغازشده است که به دلایل مختلفی در قسمت پیچ دربند دچار مشکلاتی هستیم، تصریح کرد: تا پایان آذرماه سال جاری تعریض پیچ دربند و ایمن‌سازی این نقطه انجام می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار