مدیر گروه علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو مطرح کرد/
تابناک: مدیر گروه علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو گفت: ساده‌ترین، آسان‌ترین و جامع‌ترین راه برای رسیدن به صلح در حال حاضر ورزش است.
کد خبر: ۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ 25 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، شیدا مهنام ظهر امروز در نشست مشترک با مسئولان و پژوهشگران پژوهشگاه شاخص‌پژوه اصفهان با اشاره به اینکه این پژوهشگاه توانسته است در حوزه‌ها و مسیرهای مطلوبی قدم بردارد ادامه داد: اکثر فعالیت‌های پژوهشگاه شاخص‌پژوه مرتبط با اهداف و برنامه‌های یونسکو است.

مدیر گروه علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو در ادامه سخنان خود یکی از اولویت‌های یونسکو را استراتژی most و مدیریت دگرگونی‌های اجتماعی ذکر و خاطر نشان کرد: مدیریت دگرگونی‌های اجتماعی، انسجام اجتماعی، ارتقاء کیفیت در آموزش‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی برای شهرها و اصول شهرسازی از موضوعاتی است که در این حوزه مورد توجه یونسکو است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال برنامه‌ریزی مشخص در زمینهٔ حوزه‌های اجتماعی، ورزشی، پزشکی و اخلاق هستیم ادامه داد: ساده‌ترین، آسان‌ترین و جامع‌ترین راه برای رسیدن به صلح در حال حاضر ورزش است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌ شده و در عین‌ حال برنامه‌های متعددی با دولت جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

مهنام بر ضرورت ایجاد جایزه‌های ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: در حال حاضر جایزه اخلاق ابن‌سینا از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار