کد خبر: ۸۹۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 27 August 2020

 

 

علی اکبری اوسط مقدم روز پنجشنبه در آئین افتتاح اقامتگاه بوم گردی در دهستان آهندان شهرستان لاهیجان  گفت: اجرای پروژه های بوم گردی علاوه بر کمک به ایجاد اشتغال در حفظ محیط زیست نیز تاثیر گذارست.

وی با بیان اینکه توسعه مراکز بوم گردی به رونق گردشگری کمک می کند، افزود : با اجرای این پروژه ها هم مردم می توانند از طبیعت زیبای استان گیلان بهره مند شوند و هم به زمین های کشاورزی آسیب وارد نمی شود.

معاون استاندار گیلان خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال، حفظ محیط زیست و توسعه راه ها و امکانات روستایی اهتمام ویژه ای دارد.

سرپرست شهرداری لاهیجان نیز در آئین افتتاح پروژه های شهرداری با گرامیداشت هفته دولت گفت: پروژه های عمرانی شهرداری در هفته دولت ۱۳۹۹ با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

قیامتیون خاطر نشان کرد: این پروژه ها شامل افتتاح پارک محله یوسف آباد به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در منطقه در حال توسعه یوسف آباد شامل محوطه سازی، کاشت درخت، گل های فصلی و فضای سبزست وسایل ورزشی و وسایل بازی کودکان است،  افتتاح زمین ورزشی در محله پردسر به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع شامل زمین والیبال و فوتبال با اعتباری بالغ ۳ میلیارد ریال و بهره برداری از بهسازی معابر سطح شهر و آسفالت به مساحت ۲۶۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

۱۷ پروژه در قالب طرحهای عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در شهرستان لاهیجان امروز با مبلغ ۳۲۵ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال اشتغال برای ۱۵۶ نفر به شکل دائم و موقت افتتاح گردید.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار