در پنج ماه ابتدای سال جاری:
به گزارش تابناک سمنان: حسن ویلان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به رشد ۶۱ درصدی میزان مشارکت‌های مردم در پنج ماه ابتدای سال گفت: در این مدت مشارکت مردم استان به ۵۱ میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 31 August 2020

پرداخت ۳.۵ میلیارد تومان صدقه در استان سمنان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردمی در سرفصل‌های مختلف حمایتی از ابتدای سال جاری تاکنون به ۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است، اظهار داشت: ۷۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال جمع‌آوری کمک خیران هستند.

وی بابیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته مجموع مشارکت‌ها به ۳۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان رسید، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیارد ۳۴۱ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری شد.

حسن ویلان با تأکید بر اینکه میزان مشارکت مردمی در یک سال گذشته با رشد ۶۱ درصدی مواجه بوده است، تصریح کرد: این مبالغ در سرفصل‌های زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه، اهدای قربانی، اطعام نیازمندان و کمک به تأمین جهیزیه جمع‌آوری‌شده است.

ویلان بابیان اینکه در این مدت چهار میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان قربانی‌های خود را در عید قربان بین نیازمندان توزیع کردند، یادآور شد: میزان زکات جمع‌آوری‌شده در این مدت ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود.

وی اضافه کرد: مردم استان سمنان می‌توانند برای مشارکت در امور خیرخواهانه وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳۸۸۷۷، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ پرداخت کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار