مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل گفت: پس فردا ششمین نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن در اردبیل گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 05 September 2015

ایوب تقواطلب در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل با مشارکت شرکت آرتاویل اردبیل این نمایشگاه را برگزار می‌کند تا علاقمندان بتوانند از این مجموعه بازدید کنند.

وی تصریح کرد: ششمین نمایشگاه صنعت خودرو، ماشین‌آلات سنگین راهسازی، قطعات یدکی و صنعت حمل و نقل از 16 تا 20 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش می‌یابد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل گفت: علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند که علاوه بر شرکت‌های استانی، شرکت‌هایی از استان‌های دیگر کشورها نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و تلاششان بر این است تا زمینه و حرکت تحول‌آفرین در به نمایش گذاشتن توانمندی‌های بخش مرتبط با صنعت خودرو فراهم آید.

تقواطلب افزود: ما در نیمه اول امسال سعی کردیم با برگزاری بیش از 15 مورد نمایشگاه در حوزه‌های مختلف زمینه جذب و مشارکت گروه‌های مختلف مردم را برای بازدید از این نمایشگاه فراهم کنیم که این روند در نیمه دوم سال با یک تقویم اجرایی مناسب و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی‌تر در کنار نمایشگاه‌های فراگیر و عمومی به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار