معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر می‌توانند به صورت حضوری سال تحصیلی را آغاز کنند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 01 September 2020

محمدرضا ناظم زاده در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس در استان اصفهان اظهار داشت: مدارس اصفهان به صورت رسمی کار خود را از ۱۵ شهریور و بر اساس رنگ بندی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام می‌شود، آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش فعالیت مدارس در مناطق سفید عادی، در مناطق زرد و نارنجی نیمه حضوری و در مناطق قرمز غیر حضوری خواهد بود، تصریح کرد: در استان اصفهان وضعیت سفید نداریم و تا روز ۱۵ شهریور تکلیف رنگ بندی دیگر شهرها نیز مشخص خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه روند برگزاری کلاس‌های درس در مناطق زرد با توجه به جمعیت دانش آموزان و مساحت فیزیکی مدارس متفاوت است، ادامه داد: در این مدارس جمعیت دانش آموزان به دو یا سه گروه تقسیم بندی می‌شوند، هر گروه در هر هفته دو روز حضور در مدرسه را خواهند داشت و مابقی روزها را به صورت مجازی آموزش می‌بینند.

وی افزود: در وضعیت قرمز آموزش‌ها در فضای مجازی انجام می‌شود که برای این امر زیرساخت‌هایی توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده و در صورت نیاز برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌هایی در استان اصفهان نیز صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار