معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌ریزی مدون در استان فارس عنوان کرد: سن مدیران در استان فارس نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته و از ۴۳ سال که سن میانگین مدیران استان بود اکنون سن میانگین به ۳۹ سال رسیده است و در کنار این موضوع نیز انتصاب مدیران بانو نیز در استان فارس افزایش ۸ درصدی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 03 September 2020

تابناک فارس به نقل از مهر" عبدالرضا قاسم پور پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم جشنواره شهید رجایی استان فارس بیان کرد: با توجه به اقداماتی که در استان فارس صورت گرفته است در تمامی رخدادهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و … شاهد پیشرفت‌های متعددی در زمینه‌های مختلف بودیم و این در حالی است که در هفته دولت امسال بالغ بر ۸۴۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در استان فارس بهره برداری شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر پروژه‌هایی که در استان فارس مورد بهره برداری رسیده است از هفته دولت سال قبل تا امسال بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان طرح در فارس مورد بهره برداری رسیده است که موجب شده استان فارس در کشور جایگاه مناسبی داشته باشد این در حالی است که یکی از موضوعاتی که موجب شده استان به این مسائل دست یابد ثبات اقتصادی در استان فارس بوده است.

وی با تشکر از تمامی آحاد مردم برای حضور در جامعه در راستای برطرف شدن مشکلات جامعه تصریح کرد: همراهی مردم در تمامی زمینه‌ها موجب شده تا کارگاه‌های سازندگی در جای جای استان فارس ایجاد شود و شاهد عملیات عمرانی در تمامی نقاط استان فارس باشیم.

قاسم پور در خصوص خدمات دولت نیز تصریح کرد: دولت با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود داشت باز هم توانسته در راستای برطرف شدن مشکلات مردمی اقدامات قابل توجه‌ای انجام دهد که از جمله این اقدامات می‌توان به افزایش نزدیک به ۵۰ درصدی حقوق اداری اشاره کرد و مقرر شده تا از مرداد ماه نیز روند متناسب سازی حقوق بازنشستگان در استان فارس اجرایی شود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌ریزی مدون در استان فارس عنوان کرد: سن مدیران در استان فارس نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته و از ۴۳ سال که سن میانگین مدیران استان بود اکنون سن میانگین به ۳۹ سال رسیده است و در کنار این موضوع نیز انتصاب مدیران بانو نیز در استان فارس افزایش ۸ درصدی را به همراه داشته است.

معاون استاندار فارس در خصوص توسعه دولت الکترونیک در استان فارس نیز تصریح کرد: در زیرساخت‌های دولت الکترونیک نیز استان فارس با افزایش ۷ هزار درصدی پهنای باند توانسته جایگاه برتری در کشور داشته باشد و رتبه اول کشور در توسعه الکترونیک را کسب کرده است.

او ادامه داد: تاکنون بیش از ۱ هزار و ۵۷۵ دستگاه دولتی به شبکه دولت متصل شده‌اند و رشد ۷ هزار درصدی پهنای باند نقش ویژه ای در این موضوع داشته است.

گفتنی است در این مراسم ناصر هاشمی مدیرکل امور مالیاتی، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان و حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان به عنوان مدیران نمونه استانی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار