رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: با رونق صادرات هم انگیزه تولیدکنندگان برای تولید محصولات با کیفیت بالا می رود و هم زمینه ارزآوری و توسعه اقتصادی استان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 05 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سید مجید موسوی با اشاره به اینکه با هدفگذاری درست و تخصیص اعتبار مناسب توانسته‌ایم به برنامه‌های امسال خود در زمینه توسعه تولیدات گیاهی، دامی و اشتغالزایی دست یابیم، اظهار کرد:  در هفته دولت امسال ۳۷ پروژه تولیدی و عمرانی در بخش کشاورزی به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها برای ۳۶۳ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ساوجبلاغ بیشترین طرح‌های امسال را به خود اختصاص داده، گفت: در هفته دولت امسال ۱۵ طرح در ساوجبلاغ، پنج پروژه در طالقان ، شش پروژه در نظرآباد و مابقی هم در فردیس و اشتهارد به بهره برداری می‌رسد.

موسوی با تاکید بر اینکه البرز مهد دانش و تکنولوژی بخش کشاورزی است، توضیح داد: کشاورزان البرزی توانسته اند با بهره گیری از روش‌های علمی و به روز بالاترین عملکرد را در تولید بسیاری از محصولات در کشور داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز با اشاره به ضرورت توجه به صادرات محصولات کشاورزی اضافه کرد: با رونق صادرات هم انگیزه تولیدکنندگان برای تولید محصولات با کیفیت بالا می رود و هم زمینه ارزآوری و توسعه اقتصادی استان فراهم می‌شود.

این مسئول گفت: سال گذشته ۱۱ هزار کانتینر سبزی و صیفی از البرز به مقصد کشورهای همسایه صادر شده و به دنبال توسعه این روند هستیم.

وی همچنین به ضرورت آموزش به روز و کارآمد به کشاورزان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کشاورزان البرزی از فعالیت‌های آموزشی و ترویجی استقبال زیادی می‌کنند و همین باعث شده بتوانند با روش‌های به روز کشت، داشت و برداشت محصول آشنا شوند که در نهایت خروجی کار آنها را بالا می‌برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار