کد خبر: ۸۹۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 09 September 2020

 

حجت الاسلام «عباس صباحی » دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بندر انزلی : ۱۵ هزار بسته معیشتی تحت عنوان طرح همدلی و مواسات بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار توزیع شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گیلان حجت الاسلام «عباس صباحی » دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بندر انزلی در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: در این ایام ۱۵ هزار بسته معیشتی نیز توسط مساجد و هیئت‌های مذهبی تحت عنوان طرح همدلی و مواسات بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.  

  پنج گروه سه نفره بازرسی جهت سرکشی به مساجد و هیئت ها تعیین شده اند و این گروه های بازرسی و نظارت را جهت ارائه راهکارهای مناسب برای برگزاری بهتر مراسم بر اساس پروتکل های بهداشتی تشکیل شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد اشاره کرد و یادآور شد: این اجلاس با محورهای مبانی و اصول، آسیب ها، موانع و راهکارها، نقش و همگرایی نهادهای فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد اجرا می شود.

حجت الاسلام صباحی افزود  متفکران و صاحبنظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت،  مدیران مدارس و معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران ومادران و فعالان تولید محتوای نماز می توانند آثار خود را در قالب‌های مقالات علمی، پژوهش های کاربردی، رساله دکتری و کارشناسی ارشد، کتاب، درسنامه، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی و طرح های گرافیکی ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند تا تاریخ ۱۰ آذر ماه جاری در سامانه www.namaz.ir  یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال کنند.

صباحی متذکر شد: از نفرات برگزیده و مقالات برتر تجلیل شده و گزیده ای از آثار، تحقیقات و تالیفات آنان منتشر خواهد شد. همچنین به کلیه شرکت کنندگان در این اجلاس گواهی حضور در فراخوان اعطاء می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار