کد خبر: ۸۹۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 09 September 2020

 

اجرای شبکه سه هزار کیلومتری کابل خودنگهدار در رشت آغاز شد

رشت - ایرنا - اجرای شبکه سه هزار کیلومتری کابل خود نگهدار با ۳۵۱ میلیارد تومان اعتبار با حضور مسئولان وزارت نیرو و مسئولان گیلان در رشت آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در مراسم آغاز به کار این طرح در رشت اظهار داشت:  اعتبار فاز اول این پروژه به طول یکهزار کیلومتر حدود ۱۱۷ میلیارد تومان است که قرار است ۳۷۵ کیلومتر شبکه های سیم مسی در رشت و ۶۲۵ کیلومتر در سایر شهرستان های گیلان ، به منظور تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان تبدیل به کابل خود نگهدار شود .

محمد اسماعیل هنرمند افزود:  هم اینک نیز فاز اول این پروژه با راه انداری حدود ۱۰ کیلومتر در منطقه استقامت رشت افتتاح شده که برای اجرایی این پروژه ۱۰ کیلومتری، ۲۸ اکیپ عملیاتی معادل ۲۲۴ ساعت کار کرده اند  و در سایر مناطق رشت و شهرستان های دیگر نیز این طرح اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیان کرد: کابل خودنگهدار بهترین مورد برای شرایط نامساعد است که با اجرای این طرح ، ضریب اطمینان برق افزایش می یابد و با گسترش این شبکه دیگر شاهد مشکلات قطع برق در شرایط نامساعد به خصوص بارش برف نخواهیم بود.

در آغاز  اجرای پروژه  سه هزار  کیلومتری تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در گیلان ، همایون حائری معاون وزارت نیرو در امور برق و انرژی، رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر، ارسلان زارع استاندار گیلان و مسئولان شرکت توزیع برق این استان حضور داشتند.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که از این تعداد حدود ۷۸ درصد را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار