در دهه اول محرم امسال؛
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: در دهه اول محرم امسال 30 هزار ماسک بین عزاداران امام حسین (ع) توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 09 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام اصغر توسلی با اشاره به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا در دهه اول محرم، اظهار کرد: در این زمینه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در دستور کار ویژه قرار دادیم.
وی تعداد ماسک‌های توزیع شده در این ایام را 30 هزار عدد اعلام کرد و افزود: این تعداد ماسک در دهه اول محرم در هیئات مذهبی، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد بین عزاداران توزیع شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با بیان اینکه هزینه این ماسک‌ها از محل اجرای امینانه نیات واقفان برای برژایی مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام تامین شده است، تصریح کرد: بخش اعظم این ماسک‌ها از ستاد اجرای فرمان امام (ره) خریداری شده است.
وی گفت: همچنین بخشی از این ماسک‌ها در کارگاه تولید ماسک مقبره علامه مجلسی تولید شده است.
حجت‌الاسلام توسلی اضافه کرد: همچنین در دهه اول محرم ضدعفونی سطوح با توزیع مواد ضد عفونی کننده قبل و بعد از عزاداری‌ها به صورت رایگان انجام شده است ضمن اینکه توزیع الکل و ژل ضدعفونی کننده دست نیز بین عزاداران به صورت رایگان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به بازگشایی مدارس از روز شنبه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده اصفهان نیز در دستور کار است، ادامه داد: سلامت دانش آموزان برای ما مهم است و تمام تلاش خود را جهت رعایت دستوالعمل های بهداشتی در مدارس انجام خواهیم داد تا دانش آموزان در سلامت کامل به تحصیل خود بپردازند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار