معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: چشم‌انداز این سازمان ارتقای کیفیت تمامی جاده‌ها و بویژه ایجاد جاده‌های خود معرف است.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 10 September 2020

عبدالهاشم حسن‌نیا در اصفهان افزود: این کار نقش شایانی در کاهش تصادفات و حوادث دارد و به سفر ایمن مسافران کمک خواهد کرد.

وی با اشاره اهمیت تامین اعتبارات به موقع برای اجرای طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ادامه داد: بهبود کیفیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اعم از بزرگراه و آزادراه در سراسر استان‌ها به ایمن‌سازی و کاهش مخاطرات و در نتیجه حفظ جان مردم منجر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: برای مثال نصب نیوجرسی(موانع سیمانی و پلاستیکی) به جای گاردیل از جمله اقداماتی است که زمینه ارتقای کیفیت جاده‌ها و کاهش خطرات را رقم می‌زند و در دستور کار قرار داده‌ایم.

حسن‌نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافرت‌ها با وسایل نقلیه عمومی تصریح کرد: این موضوع سبب ضرر و زیان به قشر راننده و شرکت‌های مرتبط با حمل و نقل شد و بر آن هستیم که با اعطای وام بخشی از این زیان اقتصادی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد حمل مسافر و بار از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌گیرد، گفت: اقتصادی کردن این بخش در آینده به بهبود کیفیت ارائه خدمات و کارآمدی منجر خواهد شد و به سود تمامی بخش‌های اقتصادی و اجتماعی کشورمان خواهد بود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر مقوله بار و باربری و نوسازی ناوگان این بخش از جمله اصلی‌ترین دغدغه‌های این نهاد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار