آخرین تمهیدات برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان در استانداری اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 10 September 2020
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: آخرین هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌ها برای برگزاری این انتخابات در سمیرم و لنجان امروز انجام شد.
حیدر قاسمی با بیان اینکه انتخابات فردا با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای برگزار می‌شود افزود:تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ امروز ممنوع شده است.

وی افزود:انتخابات فردا از ساعت ۸ صبح آغاز و رای گیری تا ده ساعت ادامه می‌یابد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری از رأی دهندگان خواست فردا برای رأی گیری و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله توجه به فاصله گذاری اجتماعی (دست کم دو متر)، زدن ماسک و داشتن خودکار شخصی را رعایت کنند. 
قاسمی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا در روز انتخابات به هیچ عنوان اثر انگشت رای دهندگان ثبت نمی‌شود.

واجدان شرایط رأی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان پارسال برای شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند پای صندوق‌های رأی رفتند و از میان ۱۳ داوطلب در سمیرم و ۲۳ کاندیدا در لنجان به هیچ کدام رأی بیش از۲۰ درصد مجموع آرا ندادند تا در نهایت رحیم کریمی و اصغر سلیمی از سمیرم و علی یوسف‌پور و حسین رجایی‌ریزی از حوزه انتخابیه لنجان راهی دور دوم انتخابات مجلس شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار