روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: به منظور ساماندهی توزیع گاز مایع و شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز گاز مایع و تخصیص سهمیه، عملیات خرید و توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک از اول شهریور آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 11 September 2020

بهمن علیپور با بیان اینکه توزیع گاز مایع (ال پی جی) با زیرساخت بانکی در منطقه اصفهان اجرا می شود، اظهار کرد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی و بخش های صنفی و صنعتی با استفاده از کارت بانکی در سطح استان اصفهان در حال اجرا است.

وی با اشاره به برخی مصرف کنندگان گاز مایع و نفت سفید خانگی روستایی و عشایر محروم از گاز طبیعی، گفت: در راستای اجرای طرح توسعه دولت الکترونیک و مدیریت صحیح توزیع گاز مایع و آسایش مصرف کنندگان، برنامه ریزی لازم در جهت عرضه گاز مایع سیلندری برای تمام متعارف اعم از خانوار و اصناف از طریق زیرساخت الکترونیکی و یا استفاده از کارت بانکی در سطح استان انجام شده است.

روابط  عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان افزود: خانوارهای فاقد گاز طبیعی که سهمیه نفت سفید خود را از طریق کارت بانکی دریافت می کنند می توانند از طریق همان کارت بانکی و بدون ورود به سامانه سدف، گاز مایع سیلندری مورد نیاز خود را نیز دریافت کنند.

وی اضافه کرد: البته آن دسته از خانوارهایی که تاکنون از طریق کارت بانکی نفت سفید دریافت دریافت نکرده اند باید با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت مشخصات، سرپرست خانوار و اطلاعات کارت بانکی اقدام و بعد از تائیدیه نهایی، گازمایع مورد نیاز خود را از طریق نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.

علیپور ادامه داد: برای مصارف غیر خانگی (اصناف و صنعت نیز باید جهت ثبت نام به سامانه تجارت آسمان (سدف) مراجعه و نسبت به کاربرد و سایر اطلاعات درخواستی اقدام که پس از تایید متولی و ادارات ذیربط، سوخت مورد نیاز خود را به صورت ماهانه از نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.

وی افزود: آن دسته از مصرف کنندگان صنفی و صنعتی که فاقد پروانه و جواز کسب مورد تأئید سازمان متولی هستند فرصت یک ماهه دارند تا نسبت به اخذ مجوز لازم و ثبت نام در سامانه سدف جهت تهیه گاز مایع خود اقدام کنند.

به گفته روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان، شماره همراه، کدپستی و کارت بانکی باید به نام خود متقاضیان باشد، چراکه خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه های کارتخوان و دریافت رسید عاملان توزیع امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: بنابراین آن دسته از هموطنان واجد شرایط دریافت گاز مایع با ثبت نام در سامانه درخواست فراورده های نفتی به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار