رئیس امور پایش،ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور؛
÷ رئیس امور پایش،ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های نیمه تمام در کشور می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 17 September 2020

به گزارش تابناک یلام ؛ سعید جغتایی در حاشیه بازدید از پروزه های عمرانی و بویژه دهلران درجمع خبرنگاران گفت: باتوجه به محدودیت های اعتباری اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های نیمه تمام در کشوراست تا بتوانیم از آنها بهره برداری کنیم

وی گفت : تعداد طرح های عمرانی کشور در حال اجرا بین 70 تا 80 هزار پروژه عمرانی در کشورهستند و براساس تصمیم دولت اولویت بندی و در لایحه سال 99 با این پرو ژه ها است .

جغتایی افزود:برای شناسایی طرح های نیمه تمام ومهم سفرهایی از سوی اعضای هیئت دولت به استان های مختلف کشور انجام می شود تا در آن استان با حضور مقامات ملی واستانی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رئیس امور پایش،ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشورافزود : هفته آینده رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوربه استان ایلام سفر می کند وپروژه هایی که تا پایان دولت تکمیل می شوند اعتبارت لازم تخصیص داده می شود وبرای برخی پروژه ها ی دیگر که تازه شروع شده انداعتبارات لازم پیش بینی شود.

وی گفت :در استان ایلام نیز پروژه ها در حوزه های آب وخاک ،کشاورزی وراهداری و حمل و نقل جاده ای عمران شهری وجود دارندکه گزارشات آنها تهیه شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار