کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: غبار صبحگاهی و افزایش دما از روز شنبه تا اواسط هفته پدیده غالب جوی مناطق مرکزی و به ویژه کلانشهر اصفهان است.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 18 September 2020

ابراهیم هنرمند اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان تا طی سه روز آینده است بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا از روز شنبه بین یک تا ۲ درجه گرم‌تر می‌شود، افزود: غبار صبحگاهی به دلیل پایداری جو و تردد خودروها در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان افزایش می‌یابد اما شرایط غبارآلودگی هوا در حد هشدار نیست؛ این پدیده تا اواسط هفته ادامه دارد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند گفت: در این بازه خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار