شهردار اصفهان خبر داد:
شهردار اصفهان از افتتاح چند پروژه ورزشی – فرهنگی در منطقه 12 در قالب برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» خبر داد و گفت: فردا در این منطقه فرهنگسرای استاد مظاهری، مجموعه ورزشی سپاهان و چندین پروژه عمرانی – خدماتی دیگر افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 19 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه آغاز هفته دفاع مقدس که یادگار ایثارگری ها و رشادت های ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس بود را گرامی می داریم، اظهار کرد: به همه یادگاران این دوران به ویژه جانبازان و آزادگان خستگی ناپذیر و خانواده بزرگ شهیدان عزیز درود می فرستیم.
وی ادامه داد: از این هفته بعد از پایان ماه محرم که افتتاحیه های هفتگی شهر برای چند هفته متوقف شده بود، برنامه ها از فردا از سرگرفته می شود و برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» در منطقه 12 با افتتاح پروژه هایی همچون فرهنگسرای استاد مظاهری، مجموعه ورزشی سپاهان و چندین پروژه عمرانی – خدماتی دیگر اجرا می شود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: همچنین در کنار این افتتاحیه ها، عملیات اجرایی باند شمالی خیابان امیرکبیر سوم آغاز می شود.
وی افزود: دو سه ماه پیش در قالب اجرای برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» در منطقه 12 حضور پیدا کردیم و چند افتتاح داشتیم که در آن برنامه کلنگ زنی یک خیابان انجام شد و اکنون این خیابان در شرف بهره برداری است و تا دو هفته دیگر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
نوروزی افزود: امیدوارم منطقه 12 مانند سایر مناطق شهر اصفهان از این خدمت به خوبی استفاده کند و احداث یک مجموعه ورزشی در محله امین آباد به توسعه ورزش همگانی در این محله کمک کند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: اصفهان به عنوان اولین شهر کشور در حال تدوین برنامه جامع 10 ساله خود با مشارکت شهروندان است؛ این طرح در چند مرحله با مشارکت مردم پیش رفته و اکنون در مرحله نظرسنجی برای تدوین چشم انداز شهر اصفهان است.
شهردار اصفهان افزود: اگر شهروندان می خواهند شهروندی مطالبه گر و مسئولانی پاسخگو داشته باشند، نظرات خود را از طریق سایت isfahanplan.ir مطرح کنند تا در چشم انداز شهر اصفهان به کار گرفته شود. قطعا مشارکت مردم، این برنامه جامع 10 ساله را غنی تر و از حمایت بیشتری برخوردار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار