دختر نوجوان تایلندی که همزمان با شارژ گوشی خود سرگرم گوش دادن موزیک با هندزفری بود دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 20 September 2020

برق گرفتگی

به گزارش تابناک سمنان دختر نوجوان تایلندی که حین شارژ گوشی خود، در حال گوش کردن به موسیقی بود بر اثر برق گرفتگی جان باخت. جسم بی‌جان «تاییالوک فای پاداسری» ۱۶ ساله در تاریخ ۱۰ سپتامبر در استان «روی ات» واقع در شمال تایلند هنگامی که در رختخواب خوابیده بود پیدا شد.

 

بنا به گفته پلیس این دختر در اتاق خود همزمان با گوش کردن به موزیک مشغول درس خواندن بود که دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد. در حالی که والدین این دختر برای صداکردن دخترشان برای صرف ناهار وارد اتاق او شده بودند فرزند خود را در حالی که روی کتابش افتاده بود مشاهده کردند. آن‌ها یک شارژر گوشی را در دست بی جان دخترشان در حالی که آثار سوختگی در دست، گردن و بازوهایش دیده می‌شد پیدا کردند.

برق گرفتگی دختر تایلندی حین گوش کردن موزیک!

بنا به گفته «تونگچای پاداساری»، پدر قربانی، اورژانس پزشکی پس از حاضر شدن بر بالین دخترش عملیات CPR (عملیات احیای قلبی) را انجام دادند، اما تلاش‌ها برای نجات فرزندش بی نتیجه ماند و مرگ دختر در محل حادثه تایید شد. تونگچای در این باره گفت: «قلبم شکسته است. دخترم عاشق درس و مدرسه بود. او هر روز بلافاصله پس از بازگشت از مدرسه مشغول انجام تکالیف مدرسه اش می‌شد.»

برق گرفتگی دختر تایلندی حین گوش کردن موزیک!

گفتنی است؛ مرگ دلخراش این دختر نوجوان هشداری است واضح به همه کاربران تلفن‌های هوشمند که هنگام شارژ گوشی خود از گوش کردن به موسیقی با هندزفری خودداری کنند.

برق گرفتگی دختر تایلندی حین گوش کردن موزیک!

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار