کد خبر: ۹۰۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 21 September 2020
معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طرح ارتقای ناوگان خودرویی این شرکت از سال ۱۳۹۰ آغاز و تاکنون بیش‌از ۹۰ درصد این ناوگان به خودروی مناسب تجهیز شده است.
 
محسن بامری نژاد اظهارداشت: سه دستگاه کامیون بنز جرثقیل دار با اعتبار پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هفته گذشته به امور برق شهرستان‌های نیکشهر، دلگان و ایرانشهر تحویل داده شد.
 
وی با بیان اینکه این سه دستگاه خودرو سال ۹۸ از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان خریداری شده است ادامه داد: ۶ دستگاه کامیونت هیوندا جرثقیل دار نیز پارسال با اعتبار سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان خریداری و بزودی به ناوگان خودرویی این شرکت اضافه خواهد شد.
 
معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ادامه به ۵۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین این شرکت که در سالجاری بازسازی و احیا شدند اشاره کرد و افزود: این تعداد دستگاه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان بازسازی و مجدد در ناوگان خودرویی این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: ۵۰ دستگاه خودرو بازسازی شده در ۱۸ شهرستان هیرمند، نیکشهر، نگور، میرجاوه، پلان، کنارک، قصرقند، سراوان، راسک، زاهدان، ایرانشهر، زهک، زابل، اسپکه، دلگان، بمپور، فنوج ، خاش و مناطق ستاد، پلیس برق و حوزه روستایی انجام شده است.
 
بامری نژاد با بیان اینکه یک عدد مقره شو نیز بازسازی و بزودی به یکی از مناطق ساحلی سیستان و بلوچستان اعطا خواهد شد افزود: سه دستگاه خودرو با اعتبار حدود ۶۰ میلیون تومان طی هفته گذشته بازسازی و به شهرستان‌های تفتان، دشتیاری و سرباز تحویل داده شد./ایرنا
 
وی هدف از خریداری تجهیزات خودرویی را جلب حداکثر رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و گفت: دامنه فعالیت‌های این شرکت بسیار گسترده بوده و با توجه به سحت گذر و کوهستانی بودن بیشتر نقاط این استان داشتن وسایل نقلیه مناسب برای پیشبرد کار و اهداف شرکت بسیار مهم است.
 
معاونت مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۹۹ دستگاه خودرو سبک و ۱۳۲ دستگاه خودرو سنگین مجموع خودروهای این شرکت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار