کد خبر: ۹۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 06 September 2015

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز از حضور 9 هزار شرکت کننده از سراسر استان در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی شفیع زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این دوره از مسابقه ها در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، ابتهال، تواشیح و دعاخوانی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بانوان شرکت کننده در این مسابقه ها بجز رشته های ابتهال، اذان و دعاخوانی در رشته های دیگر مجاز به شرکت در مسابقه هستند.

وی گفت: از تعداد کل شرکت کنندگان چهار هزار نفر در شهرستان کرج، دو هزار نفر نظرآباد، دو هزار نفر اشتهارد و سه هزار نفر در ساوجبلاغ نام نویسی کرده اند.

شفیع زاده با اشاره به اینکه این مسابقه ها در تمامی شهرستان ها با محوریت اوقاف و امور خیریه برگزار می شود، بیان داشت: برای برگزاری این مسابقه ها در شهرستان کرج از ظرفیت مساجد، آموزش و پرورش و زندانها نیز استفاده شده است.

وی زمان آغاز این مسابقه ها را از هفته آینده اعلام کرد و افزود: مرحله شهرستانی این مسابقه ها بایستی تا 15 مهرماه پایان یابد و مرحله استانی آن نیز تا 15 آبان ماه پایان یابد.

وی اضافه کرد: سه شرکت کننده برتر هر رشته در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم حضور می یابند.

مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقه های سراسری قرآن کریم در اواخر آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار