مفت فروشی و آتش جهنم
صرفنظر از محتوای «مستند متری شیش و نیم» و مواضع موافقان و مخالفان این برنامه، ‌باید پذیرفت که سناریو بر پایه آمار و اطلاعاتی است...
کد خبر: ۹۰۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 22 September 2020

به گزارش تابناک اردبیل،مستند «متری شیش و نیم» به تهیه کنندگی محسن مقصودی درباره پرونده واگذاری کشت و صنعت مغان،‌اخیراً از شبکه مستند سیما پخش شد و بازتاب وسیعی پیدا کرد.

در این باره بخوانید
سفر رئیس قوه‌قضائیه به استان اردبیل/ پرونده مغان در صدر مطالبات
سفر رئیس قوه‌قضائیه به اردبیل لغو شد
روایت مستند از مفت فروشی کشت و صنعت مغان+فیلم
پرونده واگذاری کشت و صنعت مغان در آستانه یک تصمیم تاریخی

‌محسن مقصودی در صفحه شخصی خود(به شرح سه صفحه ذیل) مدعی شد که پس از پخش این مستند، ‌یک مقام به گفته او بلندپایه استان اردبیل جمعه شب با او تماس تلفنی برقرار کرده و با اظهار گلایه و ناراحتی از ساخت مستندی که آن را یکجانبه و خوانده گفته است که تهیه کننده برنامه یا این کار، آتش جهنم را برای خودش خریده است!

تهیه کننده برنامه البته مدعی شد که صبح فردای آن روز( شنبه) از ایشان دعوت کردیم که میهمان برنامه ما باشد اما تاکنون پاسخی مثبت نداده است! 

به گزارش تابناک اردبیل،‌ منتقدان این مستند تلویزیونی و به تعبیری موافقان واگذاری کشت و صنعت مغان، پخش این مجموعه آن هم در آستانه سفر استانی رئیس قوه قضائیه به اردبیل را اقدامی هماهنگ شده و به قصد فضاسازی و جوسازی رسانه‌ای عنوان می‌کنند.

در مقابل،‌مخالفان واگذاری این شرکت نه تنها این معامله را قانونی نمی‌دانند بلکه خواستار دستور ابطال فوری این واگذاری بوده و محتوای این مستند تلویزیونی را کاملاً مطابق با واقعیات پیرامون این پرونده می‌دانند.  

صرفنظر از محتوای «مستند متری شیش و نیم» و مواضع موافقان و مخالفان این برنامه، ‌باید پذیرفت که سناریو بر پایه آمار و اطلاعاتی است که اکبر اعلمی متعاقب اولین مرحله واگذاری کشت و صنعت و در افشاگری کم‌سابقه آن را در قالب گزارشی مستند منتشر کرد؛ به طوری که فروش یک متر زمین کشت و صنعت مغان به قیمت یک پفک نمکی،‌ دقیقاً کپی برداری از همان گزارش است!؟  

انتهای پیام‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار