استاندار اصفهان گفت: هیچ مرجعی جز رییسان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان، صلاحیت ارائه آمار کرونا در استان را ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 22 September 2020

عباس رضایی افزود: دشمنان مردم ایران می‌کوشند با بزرگنمایی برخی آمار یا حاشیه سازی، مانع فعالیت مدیریت اجرایی و دستگاه‌های مرتبط شوند.
وی تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشند که تمام هم و غم ستاد مدیریت بیماری کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مرتبط استان، حفظ سلامت و امنیت جامعه در عین رعایت مصالح همگانی است و اگر تصمیمی در ستاد استانی یا ملی اتخاذ شود با رعایت جمیع جوانب و در همین راستاست.
استاندار اصفهان افزود: برخی شایعات و اظهار نظرهای غیرکارشناسانه، روند فعالیت‌ها را کُند یا در ارائه خدمات اختلال ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب الگوی عمل جامعه است، افزود: ایشان متواضعانه اعلام می‌کنند که من موازین اعلام شده از سوی ستاد مدیریت کرونا را رعایت می‌کنم لذا سایر مردم هم لازم است در این زمینه انقیاد لازم را داشته باشند.
رضایی با تشکر از کادر درمانی استان گفت: لازم است همه دستگاه‌ها در جهت رضای الهی و مصلحت نظام در چارچوب قانون به وظایف ذاتی خود عمل کنند تا با هم‌افزایی و همدلی گام‌های موثری برداشته شود.
وی تصریح کرد: برخورد با متخلفان و کسانی که موازین بهداشتی را نادیده می‌گیرند ضرورریست.
رضایی همچنین گفت: در آستانه اربعین حسینی و ۲۸ صفر لازم است آحاد جامعه در باره ضرورت رعایت فاصله‌گذاری، زدن ماسک و رعایت موازین بهداشتی بعنوان یک وظیفه همگانی به مسوولیت خود در قبال حفظ سلامت خود و جامعه همت کنند.
استاندار اصفهان، حفظ آرامش جامعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هرچه میزان استرس و اضطراب در جامعه افزایش پیدا کند، به همین میزان نیز احتمال ابتلای به بیماری افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار