شرکت توزیع نیروی برق استان قم اعلام کرد؛
برق برخی مناطق قم، به علت بهینه سازی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فشار ضعیف در روز چهارشنبه دوم مهرماه قطع می‌شود. برق برخی مناطق صفاشهر، نواب،۱۰ متری چراغپور، سالاریه، شهرک قدس و روستای صرم و خورآباد از توابع بخش کهک برای ساعاتی قطع است.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، شرکت توزیع نیروی برق قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت بهینه سازی مصرف برق و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فشار ضعیف، روز چهارشنبه دوم مهرماه، برق پنج محدوده قم با قطعی مواجه می‌شود.

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه برق منطقه صفاشهر،۱۴ معصوم و فرعی ها از ساعت ۷:۳۰ به مدت ۴ ساعت، منطقه نواب،۱۲ متری سعیدی،۱۰ متری چراغپور از ساعت ۸ صبح به مدت ۴ ساعت، روستای صرم و خورآباد از توابع بخش کهک از ساعت ۹ به مدت ۵ ساعت، منطقه سالاریه، خیابان اقاقیا، کوچه ۸ از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۳/۵ ساعت و شهرک قدس، خیابان شهید قدوسی کوچه ۹ از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۲/۵ ساعت قطع است.

شهروندان می‌توانند با نصب برنامه موبایلی اطلاع رسانی مردمی (SAM) از خاموشی‌های با برنامه و یا حوادثی استان بدون صف انتظار در سامانه ۱۲۱ مطلع شوند.

جهت نصب این برنامه موبایلی به سایت شرکت توزیع برق قم به نشانی www.qepd.co.ir و یا از طریق گوگل پلی به نشانی https://play.google.com/store/apps/details?id=com.edsab.takrim&hl=en مراجعه کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار