کد خبر: ۹۰۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 24 September 2020

 

آمادگی ستاد عتبات عالیات گیلان برای کمک به سیل‌زدگان تالش

آستارا - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان از آمادگی این ستاد برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان از سیلاب در تالش و آغاز توزیع برخی اقلام مورد نیاز در میان سیل‌زدگان خبر داد.

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که مجید دوهندو روز گذشته به همراه فرماندار تالش در بازدید از روستاهای آسیب دیده از سیل اخیر در این شهرستان گفت: این ستاد برای همکاری با فرمانداری تالش آماده است و امکانات خود را برای کاهش رنج های آسیب دیدگان به کار می گیرد.

وی از توزیع اقلام خوراکی، پوشاک، زیرانداز، پتو و لوازم خانگی در بین آسیب دیدگان خبر داد و افزود: یک واحد نانوایی سیار برای توزیع نان گرم برای خسارت دیدگان از سیل اختصاص می یابد.

از ساعت  ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر شنبه تا ۶ صبح روز یکشنبه هفته جاری در منطقه ماشین خانه کرگانرود تالش بارش ۲۴۰ میلیمتر باران ثبت شده و این میزان بارش در ۱۲ ساعت به طور متوسط ۲۱ درصد از میزان بارش سالانه بوده و بارش های کم سابقه سبب سیلاب و خسارت به تاسیسات و اماکن و مرگ دو نفر شده بود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار