ترویج ولایتمداری در استان:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان استان ولایتمداری را ترویج دادند.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 24 September 2020

۱۵۰۰ ویژه برنامه سالروز دفاع مقدس در استان سمنان پیش بینی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ظهر پنج شنبه در دیدار با اعضای شورای تأمین شهرستان مهدی شهر به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان ضمن بیان اینکه پیروزی مردم ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی نشان از مقاومت و ایستادگی آنان بود، ابراز کرد: پیروزی‌های ایران اسلامی در تمام چهار دهه گذشته تا به امروز مرهون مجاهدت رزمندگان اسلام دفاع مقدس است.

وی از وحدت و پیروی از امام و ولایت به مثابه محورهای اصلی روحیه رزمندگان اسلام یاد کرد و گفت: این عوامل بود که ما را در برابر دشمنان پیروز کرد لذا باید امروز هم به دنبال ترویج این شاخص‌ها باشیم.

سرهنگ محمد حسن سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس ملت بزرگ ایران مجاهدت در راه خدا بود که مردم ایران در این امتحان بزرگ الهی با جان و مال خود جهاد کردند، افزود: تفکر انقلابی و جهادی، ایمان و توکل به خدا در کنار روحیه ایثار، فداکاری، شجاعت و سلحشوری در زمره رموز پیروزی رزمندگان اسلام محسوب می‌شود.

سلامی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه اسلامی با تلاش و کوشش می‌بایست زنده باشد، تاکید کرد: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب، ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان سلحشوری است که با خلق حماسه‌هایی ماندگار اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند لذا انتظار می‌رود در شهرستان مهدی شهر در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سرکشی و تجلیل از رزمندگان، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی، گسترش محافل خاطره‌گویی در جلسات و محافل در این راه کوشش کنند.

وی افزود: مسئولان این شهرستان می‌توانند با برگزاری دوره‌های آموزش مجازی علوم و معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان، نیروهای مسلح و توجه به درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برای تدوین و چاپ کتاب، در راستای ترویج فرهنگ دفاع موفق عمل کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار