جانشین انتظامی استان اصفهان از کشف محموله لوازم‌التحریر خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بازرسی از انبار یک فروشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 24 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر"، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۳۵ "بازار" شهر "اصفهان" مطلع شدند، فردی اقدام به نگهداری و توزیع انواع لوازم‌التحریر خارجی می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از یک سری تحقیقات و با هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران کلانتری ۳۵ "بازار" به محل اعزام که در بازرسی از انبار فروشگاه دو هزار و ۶۸۸ قلم انواع لوازم‌التحریر خارجی کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه مالک فروشگاه مدارک قانونی و گمرکی مربوطه را ارائه نداد، تصریح کرد: فروشگاه و انبار مذکور پلمب و سه نفر نیز در ارتباط با این پرونده دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر گفت: هر گونه فعالیت در زمینه ورود، نگهداری و توزیع کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می‌کند که از عموم شهروندان تقاضا می‌شود با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار