کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان از کاهش دما در بسیاری از مناطق از هفته آینده خبر داد و گفت: احتمال گذر امواج ناپایدار ضعیف از روی استان اصفهان نیز وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 24 September 2020

ابراهیم هنرمند اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار و گاهی وزش باد به نسبت شدید در بسیاری از مناطق استان اصفهان است و در نیمه غربی استان افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: پایداری جو در ساعات اولیه روز در مناطق مرکزی و صنعتی استان به افزایش آلاینده‌های هوا منجر می‌شود و شاخص کیفی هوا در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با بیان اینکه روز شنبه افزایش نامحسوس دما و وزش بادهای غربی پدیده غالب استان است، گفت: شرایط ابری و کاهش دما را از روز یکشنبه برای بسیاری مناطق پیش بینی می‌کنیم ضمن اینکه از اواخر هفته آینده احتمال ناپایداری‌های خفیف در سطح استان وجود دارد.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه کاشان با دمای ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار