قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان رویکرد کمیته امداد اصفهان در شور عاطفه های امسال را تامین ملزومات آموزش غیرحضوری اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۸ هزار و ۸۲۹ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند که با توجه به تغییراتی که همه گیری ویروس کرونا در شیوه آموزشی مدارس ایجاد کرده و افزایش سهم کلاس های غیرحضوری، به تبلت و گوشی هوشمند نیاز فوری دارند.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 25 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد،عباسعلی زارعان، در مراسم نمادین شور عاطفه ها در مدرسه زنده یاد اعتباری ناحیه شش اصفهان، با بیان اینکه رویداد ملی شور عاطفه ها امسال از بیست و دوم شهریور ماه آغاز شده است، اظهار کرد: برگزاری این رویداد با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» تا یازدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی رویکرد کمیته امداد اصفهان در شور عاطفه های امسال را تامین ملزومات آموزش غیرحضوری اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۸ هزار و ۸۲۹ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند که با توجه به تغییراتی که همه گیری ویروس منحوس کرونا در شیوه آموزشی مدارس ایجاد کرده و افزایش سهم کلاس های غیرحضوری، به تبلت های آموزشی و سایر موارد مشابه آن نیاز فوری دارند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به آمادگی همه جانبه این نهاد برای دریافت کمک های مردم استان در این رویداد بزرگ، گفت: روش های مشارکت الکترونیکی از جمله کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران در این زمینه در اختیار هم استانی های عزیز قرار دارد.

مهدی اسماعیلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش نیز با بیان اینکه شور عاطفه ها یکی از فرصت های خوب تربیتی برای رشد و مسئولیت پذیری اجتماعی دانش آموزان است، گفت: به ویژه که در این ایام ما می توانیم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  به دانش آموزانمان ایثار و ایثارگری را در بحث شور عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده هایی که در این شرایط دچار مشکل معیشتی شده اند را یادآوری کنیم.

وی همچنین گفت: کمک های که در این رویداد جمع آوری می‌شود با اولویت برطرف کردن نیاز دانش آموزان به وسایل کمک آموزشی و خرید تبلت با همکاری کمیته امداد امام خمینی هزینه می شود.

اسماعیلی با مخاطب قرار دادن مسئولان و مدیران مدارس سراسر استان، گفت: در حالی که امسال به این کمک ها بیشتر نیاز داریم از همکارانمان در مدارس خواهش می کنم که از این فرصت استفاده کنند و شرایط کرونایی مانع آنها در این زمینه نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار