مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم مطرح کرد؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: تاکنون تعداد ۹ سایت تلفن همراه روستایی و مراکز مخابراتی در قم به فیبر نوری متصل شده اند.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 25 September 2020

به گزارش تابناک قم، سید رضا موسوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم در جلسه مشترک با محمدرضا شریفی بخشدار و اعضای شورای شهر کهک گفت: با توجه به پایش‌های به عمل آمده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وضعیت پوشش ارتباطات در استان و روستا‌های تابعه قم در حد مطلوب است و با توجه به توسعه زیرساختی‌های ارتباطی نظیر فیبر نوری روستایی و افزایش سایت‌های تلفن همراه از وضعیت بهتری نیز برخوردار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های مناسب ارتباطی در بخش کهک و سایر بخش‌های استان تمامی مدارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و با این امکان به مدت ۲ سال از خدمات اینترنت رایگان بهره‌مند خواهند شد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فیبر نوری روستایی اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه ۷۵ درصدی فیبر نوری روستایی در قم تاکنون تعداد ۹ سایت BTS" تلفن همراه روستایی" و مراکز مخابراتی به فیبر نوری متصل شده اند.

وی گفت: متقاضیان تلفن ثابت در روستا‌ها می‌توانند تقاضای خود را در سایت TCI.IR ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم تصریح کرد: نگهداری شبکه تلفن ثابت و رفع خرابی‌های آن به عهده مخابرات منطقه است و پیمانکاران برای رفع مشکل‌های تلفن‌های ثابت اقدام خواهند کرد.

مدیر کل ارتباطات قم در خصوص دستگاه‌های ATM نصب شده در روستا‌ها نیز گفت: دستگاه‌های خود پرداز روستا‌ها با کیفیت مطلوب در حال سرویس دهی هستند و به زودی ۲ دستگاه خود پرداز جدید در دو روستای بخش کهک نصب خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار